Roheline Lasteaed

18.12.19

KORISTUSPÄEV
20. septembril  võttis Männi lasteaia personal koos lastega esmakordselt osa ülemaailmsest  koristuspäevast. Töökindada käes ja tegutsemissoov südames liikusid kõik rühmad erinevatesse piirkondadesse, et kokku korjata kõik prügi, mis vähegi silma hakkas. Koristustööd käisid lasteaia lähiümbruses, Kohila rongijaama läheduses, Kapa männikus, Kohila Mõisakooli ümbruses, Keila jõe äärsel ala ja valla lastepargis. Kokku korjatud prügi kaaluks tuli 22 kg.

MUKRI  RABA

Oktoobri lõpus käisime Männi lasteaia töötajatega Eidapere lähedal asuvas Mukri rabas. Võtsime ette paaritunnise jalutuskäigu mööda palkteed, saatjaks ja giidiks oli Kohila Gümnaasiumi õpeaja Meeli Jänes, kes tutvustas meile raba tekkelugu ja seal kasvavat taimestikku.
Nautisime ilusat hilissügist ilma, korjasime rabataimi, leidsime ning sõime mustikaid ja jõhvikaid. Ronisime 18 m kõrguse vaatetorni tippu, kust avanes imeilus vaade sügisvärvides rabale.
Matka lõpuks olime kõik päris väsinud, aga paju targemad ja ilusa kogemuse võrra rikkamad. Oli tore veeta aega kolleegidega ja nautida looduses viibimist.

PÄRNU KESKLINNA LASTEAIA KÜLASTUS
Kohila Männi lasteaia Rohelise Kooli aktiivgrupp külastas 14. novembril armsat ja hubast
Pärnu Kesklinna lasteaeda, kes on Rohelise Kooli lipu omanik. Leidsime palju ühiseid jooni
sest väärtustame mõlemad õuesõpet, loodust, elurikkust ja tervislikku keskkonda.
Samas saime uusi mõtteid ja ideid kuidas õpetada lastele veelgi paremini ümbritsevat
keskkonda ja inimese suhet sellega. Tundsime, et oleme õigel teel ja meie eesmärgid laste
tervisliku elu- ja õpikeskkonna kujundamisel on saavutatavad. Nii nagu Pärnu Kesklinna
lasteaed kasutame ka meie eestimaist toorainet toidu valmistamisel ja toit valmistatakse oma
maja köögis. Lastele on kättesaadav PRIA puu- ja juurvili, puhas joogivesi, pakume uusi
maitseid ja seda kõike vähema suhkrukogusega.